مصاحبه آرشیو خبر ها
از مورینیو بسیار ممنون هستم

از مورینیو بسیار ممنون هستم

الوارو موراتا بازیکن اسپانیایی تیم یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود اعلام کرد : آلگری به من اعتماد بنفس باورنکردنی می دهد، هم او و هم مدیران باشگاه. نمیتوانم در یووه خوشحالتر از این باشم.

"آنها به من اعتماد کردن (با سرمایه گذاری 20 میلیونی) با اینکه فصل پیش 25-30 گل نزده بودم و مطمئنا برای آنها جبران خواهم کرد."

مورینیو؟ میتوانست بازیکن دیگه ای را انتخاب کند ولی انتخابش من بودم و تا آخر زندگی مدیونش هستم به خاطر این انتخاب."

اولین کسی که در رئال به من نزدیک شد و کمکم کرد که تمرکز کنم، کریستیانو بود، زیباترین حرکتش پاسی بود که در اولین بازی به من داد تا آستانۀ گل زدن پیش رفتم ولی نتوانستم و همان توپ منجر به سومین گل رونالدو شد. از ناراحتی بر روی زمین افتاده بودم که کریستیانو بهم گفت نگران نباشم چون در آینده گلهای زیادی خواهم زد"

"یورنته خیلی در وفق پیدا کردنم با زندگی تورینی کمکم کرد، هیچوقت اجازه نمی داد کمبودی حس کنم، نصیحت های زیادی به من می کند. زیاد حرف میزنیم. تا ابد قدردان فرناندو خواهم بود زیرا پیدا کردن امثال او مشکل است ، بخصوص در دنیای فوتبال."

تیم ملی اسپانیا ؟ وقتی به اسامی که قرار است در رختکن کنارشان باشم فکر می کنم، باید خودم را یک نیشگون بگیرم تا مطمئن بشوم که خواب نیستم . هر وقت این پیراهن را میپوشی باید در قبالش مسئول باشید."

دل بوسکه در مورد موراتا : انتظارات زیادی از او داریم. اینکه توانست با رفتن به خارج اسپانیا خودش را غنی کند، نکتۀ مثبتی بود و خوب است که در یوونتوس فرصت بازی به وی می رسد.

سرخیو راموس در مورد موراتا : بازیکن بزرگی است و حقش او هست که اینجا باشد. مهاجمی که خوب دفاع را به هم می ریزد و از فضاها بهترین استفاده را می کند. در دفاع خوب حرکت می کند و حضورش بعد تازه ای به برنامه های تهاجمی می دهد."

اینیستا در مورد موراتا : یک گلزن مادرزاد است، همیشه لب خط آفساید حرکت و دقت و تحرکش، کار هم تیمی ها را راحت می کند.

"تیم ترجمه انجمن یوونتوس"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: